Sähköinen ajanvaraus taloyhtiöille
Sähköisestä varausjärjestelmästä taloyhtiöiden asukkaat voivat varata nopeasti ja turvallisesti yhteisiä tiloja kuten kerhotilaa, vierashuonetta, pesulaa tai saunavuoroa. Palvelussamme on valmiit rajapinnat älylukkoihin kuten iLOQ:n älylukkoon malleihin iLOQ S5 ja iLOQ S10. iLOQ:lla on tarjolla myös PIN-koodilla toimiva lukko esimerkiksi: PIN-ovilukija.
Näin helposti asukas pääsee varaamansa tilaan
VARAA TILAN PALVELUSTA
SAA VARAUSVAHVISTUKSEN SISÄLTÄEN PIN-KOODIN
SYÖTTÄÄ PIN-KOODIN TILAAN
Tilan käytön hallinnointi isännöitsijälle / hallitukselle
ASUKKAITA VOIDAAN KUTSUA SÄHKÖISESTI KÄYTTÄMÄÄN TILOJA
ASUKKAAN TIEDOT VOI TARKISTAA JA TARVITTAESSA POISTAA
ASUKKAAN VARAUKSESTA TULEE SÄHKÖPOSTITSE VARAUSTIEDOT
Asukkaan varaustiedot ovat reaaliajassa saatavilla. Jokaisen asukkaan varaus arkistoidaan, joten niitä on mahdollista päästä katsomaan jälkikäteen. Hallituksen jäsenellä on vain pääsy hyväksyä palvelun käyttäjät eli näin voidaan vahvistaa taloyhtiön asukas ennen varauksen tekoa.
Sähköinen ajanvarausjärjestelmä taloyhtiöille
- Edullinen ja helposti taloyhtiölle käyttöön.
- Turvallinen, koska palvelussa on 256-bittinen salattu sisäänkirjautuminen.
- Laadukas, selkeä ja helppokäyttöinen.
- Toimii kaikilla päätelaitteilla.
- Mahdollisuus ottaa käyttöön ajanvarauksen lisäksi maksupalvelu ja sähköinen älylukitus (lisäpalvelut).
- Sisältää runsaasti ominaisuuksia voidaan esimerkiksi toteuttaa lisäpalveluita, tehdä alennuskoodeja tai luoda erilaisia käyttäjäryhmiä.
Yhteydet
- Valmis yhteys iLOQ:n ja Tolotechin älylukkoihin.
- Mahdollisuus ottaa käyttöön maksupalvelu.
- Googlen kalenterin synkkaus. Palvelu lukee Googlen kalenteria.
Asukkaat
- Taloyhtiön hallituksen jäsen tai isännöitsijä voi kutsua asukkaan käyttämään varauspalvelua.
- Taloyhtiön asukas voi myös anoa pääsyoikeutta varauspalveluun.
- Asukaslista voidaan lisätä suoraan Excel-tiedostosta varauspalveluun.
Hallinnointi
- Ylläpitäjällä on mahdollisuus hallinnoida asukkaiden palvelun käyttöä.
- Ylläpitäjällä on mahdollisuus hallinnoida kaikkia varauksia.
Asiakasrekisteri
- Mahdollisuus lähettää markkinointikirjeitä rekisteröityneille palvelun asiakkaille (edellyttää, että asiakas on hyväksynyt markkinointiluvan).
Varaukset
- Ajanvaraukset voidaan toteuttaa käytettäväksi vain rekisteröityneille asiakkaille tai ilman rekisteröitymistä.
- Vahvistukset tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla.
Palautekanava
- Mahdollisuus saada palautetta taloyhtiön tilasta ja sen siisteydestä sekä toki myös palvelun laadusta ja käyttökokemuksesta suoraan asukkaalta.