Uloskirjautuminen onnistui.

Sähköinen ajanvaraus taloyhtiöille


Sähköisestä varausjärjestelmästä taloyhtiöiden asukkaat voivat varata nopeasti ja turvallisesti yhteisiä tiloja kuten kerhotilaa, vierashuonetta, pesulaa tai saunavuoroa. Palvelussamme on valmiit rajapinnat älylukkoihin kuten iLOQ:n älylukkoon malleihin iLOQ S5 ja iLOQ S10. iLOQ:lla on tarjolla myös PIN-koodilla toimiva lukko esimerkiksi: PIN-ovilukija.


Näin helposti asukas pääsee varaamansa tilaan





VARAA TILAN PALVELUSTA





SAA VARAUSVAHVISTUKSEN SISÄLTÄEN PIN-KOODIN





SYÖTTÄÄ PIN-KOODIN TILAAN




Tilan käytön hallinnointi isännöitsijälle / hallitukselle





ASUKKAITA VOIDAAN KUTSUA SÄHKÖISESTI KÄYTTÄMÄÄN TILOJA





ASUKKAAN TIEDOT VOI TARKISTAA JA TARVITTAESSA POISTAA





ASUKKAAN VARAUKSESTA TULEE SÄHKÖPOSTITSE VARAUSTIEDOT



Asukkaan varaustiedot ovat reaaliajassa saatavilla. Jokaisen asukkaan varaus arkistoidaan, joten niitä on mahdollista päästä katsomaan jälkikäteen. Hallituksen jäsenellä on vain pääsy hyväksyä palvelun käyttäjät eli näin voidaan vahvistaa taloyhtiön asukas ennen varauksen tekoa.


Sähköinen ajanvarausjärjestelmä taloyhtiöille

  • Edullinen ja helposti taloyhtiölle käyttöön.
  • Turvallinen, koska palvelussa on 256-bittinen salattu sisäänkirjautuminen.
  • Laadukas, selkeä ja helppokäyttöinen.
  • Toimii kaikilla päätelaitteilla.
  • Mahdollisuus ottaa käyttöön ajanvarauksen lisäksi maksupalvelu ja sähköinen älylukitus (lisäpalvelut).
  • Sisältää runsaasti ominaisuuksia voidaan esimerkiksi toteuttaa lisäpalveluita, tehdä alennuskoodeja tai luoda erilaisia käyttäjäryhmiä.

Yhteydet

  • Valmis yhteys iLOQ:n ja Tolotechin älylukkoihin.
  • Mahdollisuus ottaa käyttöön maksupalvelu.
  • Googlen kalenterin synkkaus. Palvelu lukee Googlen kalenteria.

Asukkaat

  • Taloyhtiön hallituksen jäsen tai isännöitsijä voi kutsua asukkaan käyttämään varauspalvelua.
  • Taloyhtiön asukas voi myös anoa pääsyoikeutta varauspalveluun.
  • Asukaslista voidaan lisätä suoraan Excel-tiedostosta varauspalveluun.

Hallinnointi

  • Ylläpitäjällä on mahdollisuus hallinnoida asukkaiden palvelun käyttöä.
  • Ylläpitäjällä on mahdollisuus hallinnoida kaikkia varauksia.

Asiakasrekisteri

  • Mahdollisuus lähettää markkinointikirjeitä rekisteröityneille palvelun asiakkaille (edellyttää, että asiakas on hyväksynyt markkinointiluvan).

Varaukset

  • Ajanvaraukset voidaan toteuttaa käytettäväksi vain rekisteröityneille asiakkaille tai ilman rekisteröitymistä.
  • Vahvistukset tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla.

Palautekanava

  • Mahdollisuus saada palautetta taloyhtiön tilasta ja sen siisteydestä sekä toki myös palvelun laadusta ja käyttökokemuksesta suoraan asukkaalta.

Online Booking Space Services Screenshot


Näin helposti saat sähköisen ajanvarauksen käyttöön




TILAA AJANVARAUS




SAAT TUNNUKSET




TUTUSTU OHJEISIIN




SYÖTÄ PALVELUUN TILAN JA ÄLYLUKON TIEDOT




VARAUSPALVELU ON KÄYTÖSSÄ



Keräämme tietoa palvelun käytöstä evästeillä. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeet. Lue lisää täältä.